2009/04/21

en saa oikein kiinni mistään, harvoin edes kronologiasta. ei ole tehnyt mieli kirjoittaa ylös päiviä eikä mitään juurikaan. piirsin sarjakuvan, joka ei oikeastaan ole sarjakuva. siinä on vaan yksi ruutu, ei mitään sarjaa kuvia. enkä edes jaksa panostaa tekstiviesteihin silloin, kun päätän niitä lähettää.

paitsi niin. yks yö kirjoitin tosiasioihin perustuvan tarinan ritarista.
ritari on ratsastanu kamelilla. ruotsissa.
ritari on kauheen kiva.
sen nenä vuotaa pian, jollei se niistä.
se ei oo käyttänyt kaulahuivia, joten nyt se on tulossa kipeäksi. ehkä.
se ei tottele muo yhtään niin paljon ku mä sitä. mä tottelen aina.
se aina sotkee mun hiukset, muttei se haittaa.
se väittää, että sen pitäis sotkea niitä vielä enemmän.
en tiedä siitä. ehkä sen pitäis, jos se haluaa.
se ritari ei ole varma tahtooko se mun vaimokseni. ei sekään kyllä haittaa, niinku melkein mikään siinä ritarissa ei ikinä haittaa. paitsi joskus.
tänään on torstai.
tämä oli tarina päähenkilöstä, joka on ritari. ei tarinassa tarvitse olla juonta ja ritari voi ihan hyvin olla päähenkilö.


-----------------------
poika kerto mulle, että sillä oli ollu sukupuolitauti. vastasin, et joo mä kuulin ja se jäi tuijottamaan suu auki siihen vaikka kuinka pitkäks hetkeks ja kysy hölmistyneenä, et miten mä muka sen olin kuullu. ei se kai sitten ollutkaan kovin julkista tietoa, mä mietin. ekaks se epäili sitä lähinnä istuvaa poikaa juoruilusta, mutta mä sanoin, ettei se ees tienny koko tippurista mitään vaan oli ihan vilpittömän yllättyny, kun olin kertonu sille aiemmin sinä päivänä. mulla on pettämätön taito valita sanani hyvin. mutta niin. en kai mä olis voinu siinä näytellä ensinnäkään, etten tienny, jos kerran tiesin ja toisekseen etten ollu kertonu eteenpäin, jos kerran olin. olisin tietenkin voinu pyytää anteeks, mutten ollu pahoillani niin en sitten ees voinu. en sitten saanu kuulla keltä se oli sen taudin saanu. esitti jotain herrasmiestä siinä.

--------------------
hieman ärsyttävää, jos on nukkunut huonosti ja joku alkaa aamulla huomautella siitä, että oon ollu yli vartin suihkussa.

-------------
autossa soi brother firetribe ja pidin siitä ja myös muusta, myöhemmin illalla pidin friendly indiansista ja mietin, et millonhan tv-resistoria vois nähdä jossain.

------------------
päätettiin laskea bussilippujen hintoja arvokorteissa. jotku hymyili kyllä kilpaa auringon kanssa, mut joopajoopajoo. ei sitä kai jaksa ottaa positiivisiakaan tällaisia asioita niin kovin tunteella (ainakaan näin yöaikaan ottaen huomioon kohtuuttomat yötaksat). vaikka onhan tää nyt kertakaikkisen parasta koskaanikinä, parempaa ku se, jos pääsee nussii pilkkui, mikä sekin on kyl jotakin. uuh aah, turun joukkoliikenne nousee. enemmän mun mieltäni kyllä kiihottaa nää kaikki epäolennaiset arvokysymykset.

-------------------
äiti sanoi: "herran jumala sua" ja mä vastasin, et on kylmä, pitää mennä, moikka. asiaan ei ehkä sen koommin palattu.

------------------------------------
oli yhdet juhlat. ihan kivat juhlat. yhden tähden jalluakin sen tähden, että. ja sakset niks naks.

-------------------
oon alkanu aivastella, kevättä ehkä, ja aamulla niistin aika paljon verta. vois maata hetken kahden verta valuen ja sä voisit hyräillä siinä jotain mun korvaani. ni.

4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hmn.

Unknown kirjoitti...

Hmn hmmn. (Psymode.)

emma kirjoitti...

mitäh?

Senja kirjoitti...

Kyllä se ritari haluaa.